CHIT CHAT



Igår fick jag äntligen tillfälle att se filmen 127 Hours. Fruktansvärd och fantastisk på samma gång. Dock inte fullt så dramatisk (eller kanske rättare sagt så händelserik) som jag trott men hur mycket kan egentligen hända om man sitter fast så där?  De fyllde dock ut tiden på ett bra sätt och jag rekommenderar den till er som inte redan sett den.  Helt klart värd att se.

Förövrigt så har jag inget internet just nu och förmodligen inte förrän tidigast Måndag men lånar Linas whenever I can tills dess. Idag är det en massa jobbrelaterad planering som jag ska koncentrera mig på och imorgon fortsätter det med infomöte i stan/Västerås. ÄNTLIGEN är det snart även dags för tävlingen som jag skulle ha haft här i November och jag ser verkligen fram emot den. Det har krånglat med tävlingsmetoden hittills men nu så.  It will be fun!

Kommentarer
Postat av: petra

Såg den häromdagen också. Fantastisk film tyckte jag, fin historia! :)

2011-01-13 @ 14:57:46
URL: http://petrasa.blogg.se/
Postat av: Peyton Vega

I saw this last night - AMAZING!

2011-01-17 @ 01:07:50
URL: http://peytonvegas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0