Update om Rosenserien

Burken med ansiktskräm går inte att öppna så att jag ser innehållet men jag skulle tippa på att det är runt 1/3 kvar så just so you know så har jag inte glömt recensionen jag lovade. De räckte lite längre än jag trott och kommer som sagt upp så fort de är slut. Så länge kan jag dock säga att min hy faktiskt BLEV märkbart bättre ganska snabbt eftersom jag övergick från att tvätta ansiktet med tvål och vatten varje kväll till att använda de här naturliga produkterna.

Sedan en vecka tillbaka har jag dock märkt hur zinktabletterna börjar verka ordentligt och börjat "rensa ur" huden (vilket kort och gott betyder att jag fått mycket finnar) så det kraschar med den helande effekten från hudvårdsserien men jag var (som tur var) mycket medveten om att tabletterna skulle komma att fungera på det sätt att huden först måste rensas ur för att sedan kunna hålla sig fräsch så nu är jag bara nyfiken på att se hur de två fungerar tillsammans lite senare när huden blivit ren även inifrån.

Jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: Haha jaha. Men då förstår jag.. Har du köpt grejer från e.l.f förut?

Tycker du, tack! Lite (läs väldigt!) vinterbleka bara. Haha..

2011-01-30 @ 18:29:08
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0