JEANIUS



MAC släpper ett helt gäng kollektioner i Mars månad och i en av dem hittar man bl.a. dessa ögonskuggor som är inspirerad av - som ni ser - jeans.  Coolt?  Inte? 

Jag själv gillar idén men känner jag mig själv rätt så skulle jag gömma dem för mig själv i en sminkbag och inte vilja använda dem med risk för att förstöra mönstret. Haha.. Det har varit väldigt typiskt mig att spara på saker jag gillar för att de inte ska ta slut med resultatet att de istället ofta blir dåliga och måste slängas men försöker nu att inte spara för mycket utan istället njuta av sakerna i nuet precis som med många andra saker i livet och visst blir allt lite roligare av att inte spara på det goda. I'm getting better at this  men för att inte utmana ödet så får just de här skuggorna nog stanna i disken för min del.. Men coola var de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0