Info kring den pågående tävlingen

Jag glömde skriva att tävlingen avslutas på Alla Hjärtans Dag, den 14 Februari kl 21.00 och det är max. 2 bidrag per person som gäller. (La till infon realtivt snabbt efter att jag publicerat tävlingsinlägget men ni som följer via bloglovin kan ha missat det.)  Om ni förresten länkar till bild/bilder så är det givetvis inte ett krav att publicera bilderna på era bloggar om ni har en - det går precis lika bra att ladda upp den på en vanlig bilddelningssida eller bara t.ex. i bloggens bildarkiv, kopiera bildadressen och skicka den till mig.

Jag hoppas också att ni inte låter bli att vara med av anledningen att ni tror att "ni inte ska vara tillräckligt bra". Det är ingen tävling om vilken som är bäst på att sminka; det är en rolig grej för att jag ska kunna få chansen att ge tillbaka något till er som klickar er in här gång på gång, överhuvudtaget visar intresse och kontinuerligt stöd.

Saknar ni inspiration eller idéer så kan ni alltid försöka återskapa någon sminkning ni gillar från t.ex. YouTube's duktiga gurus. Bilder att inspireras av hittar ni också via google och weheartit.

Come on now! Don't be shy. Alla är duktiga och ingen dömer.  Lycka till!
Trackback
RSS 2.0