19 September

Idag är det val! Självklart ska jag rösta och jag hoppas att även ni andra som inte förhandsröstade går och röstar idag.

Själv så ska jag strax gå iväg och när jag är klar där så ska jag följa med lillasyster som ska rösta för första gången. Därefter ska vi tillbaka hem till mig, packa ihop massa grejer och gå hem till henne där vi ska fota kläder och smycken vi tänkt sälja. Någon här som har erfarenhet av att sälja över nätet och kan rekommendera en sida?

På tal om köp- och säljsajter så vill jag varna er för säljaren "Times-Square" på Tradera. Jag brukar kika runt på Ebay ibland när sminkprodukter sålt slut väldigt fort för att se om det finns där till priser nära originalpriset (vilket det ofta inte gör. Eftertraktade produkter.. Ni förstår nog själva). Visst finns det mycket fake men det är ofta väldigt tydliga skillnader från de riktiga produkterna och om man tvekar så kan man alltid fråga någon som kan tänkas veta mer om saken. Den här personen säljer "MAC"-paletter som aldrig har existerat. 10- och 12 läppglans eller ögonskuggor i varje. Ville bara säga detta ifall någon av er som kanske inte är så insatt i vad som finns och inte i deras riktiga sortiment någon gång kanske tittar runt där och får syn på en ögonskuggepalett som sägs ska vara från MAC med ett pris på ca 40 kronor.... Really? No, it's not real. Don't buy it.


Right now


Kommentarer
Postat av: Katta

sv: Ja eller hur haha, hoppas att vi vinner! Okej tack, då ska jag försöka hinna skicka min anmälan i veckan :)

2010-09-19 @ 15:01:15
URL: http://moonwalker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0