OCTOBER 1ST



















You had a good weekend? Jag spenderade min bland vänner i Stockholm och här hemma utanför Västerås. Här ovan ser ni några bilder från i fredags då helgen inleddes med middag tillsammans med Lina innan vi gick hem till Iida-Sofia där hon, den andra Linisen och ett gäng samlats med vin och annat gott framför kvalfinalen i Idol.

Mot midnatt gick vi alla förbi en fest en kort stund innan några av oss fortsatte hem till Max. Tackar Jocke för pepptalket under natten som jag verkligen försökt ta åt mig av och håller tummarna att det hjälper lite imorgon då jag ska in till stan för att visa upp mina "talanger" på ett ställe där jag sökt jobb. Håll en tumme för mig?


P.S. För dig som undrade vad jag jobbar med; jag har sökt flera jobb recently och hoppas just nu ett positivt svar från i alla fall 1 av de två som jag hoppas mest på.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fortfarande inget svar på FB?:)

2010-10-06 @ 22:53:07
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: malin

Men du...jag e skitnyfiken på vad du sökt för jobb och vart? Vet ju vilken inriktning du har,och du e grym på det... lova att berätta så fort du vet!

Lycka till och spark i rövva :)

2010-10-07 @ 19:06:45
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: fanny

vill också veta vad du sökt för jobb o var :)kan du inte berätta?

2010-10-07 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0