And the winner is..

Som ni vet så är helgens tävling om det fina fotot på BK avslutad sedan några dagar tillbaka och efter att söta Elina - ägaren av KaulitzAndTheGs - varit snäll och snällt tipsat om tävlingen så att fler fans kunde delta så drog jag en vinnare med hjälp av Random.org  för att göra det så rättvist som möjligt.

Grattis säger jag till Erika! =) (You've got mail!) 


Tack till alla ni som var med och tävlade och delade med er av favoritlåtarna från de EMA-nominerade. Ni får allihopa mer än gärna vara med igen i mina kommande tävlingar som innehåller lite mer användbara vinster. Vad jag skulle ha låttipsen till får ni reda på senare ikväll imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0