16 Oktober

Ikväll är det maskerad och här hemma har jag försovit mig flera timmar och nu sprungit imkring som en galning för att försöka förbereda allt innan jag strax ska börja fixa mig inför kvällen. Ja.. jag vill hellre börja i god tid eftersom jag inte vet hur lång tid sminkningen kommer att ta att göra. Vad jag ska vara kan jag inte riktigt förklara - det är varken en karaktär eller en verklig person. Lady Gaga poppade upp i huvudet när jag målat ner sminkningen på papper och kollat igenom min garderob men jag vet inte än. Ska jag vara henne så är jag hellre mer extrem med kläderna så det lutar mot att bara sminkningen i sig själv blir själva utklädnaden.

Runt 6-tiden ska jag hem till Lina och tillsammans med henne gå över till grannarna som står för  förfesten innan vi senare ikväll ska ner till vandrarhemmet där maskeraden hålls av tre killkompisar som flyttar till Australien nu i slutet av månaden. Jag älskar maskeradfester och ser fram emot att se vad alla klätt ut sig till. I'm really excited!


En bild från i Torsdags då jag gjorde en halloweenlook som jag ska visa er snart. Hade egentligen tänkt visa den samma dag men funderade på att ha den idag och ville då inte visa den innan. Ni får se den i början av veckan som kommer nu istället tillsammans med fler gjorda just inför halloween.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0