On the 305th day she painted the hours away




I helgen skämtade jag med Lina om att vi var "byggsystrarna" (vilket förmodligen ingen annan skulle referera oss till förutom vi själva) eftersom hon tänkt gå Bygg på gymnasiet  och jag tycker om att måla  liksom många andra saker där jag själv skapar något.. Så idag tog jag tag i att måla några möbler med en fin antikvit färg och har hållt på hela dagen. Härligt att jag inte alls tänkte på att sätta på mig handskar förrän halvvägs genom arbetet. Haha.. Äh - det hör till!

Nu har jag nyss ätit middag och ska börja svara på mail och kommentarer (ber om ursäkt för att det tagit sån jäkla tid de senaste veckorna) och ta igen gårdagens icke-existerande bloggande; bl.a. visa lite bilder från helgen, en 80-tals sminkning och på begäran visa vilka jag följer på YouTube.

Nagellack: OPI "Color So Hot It Berns"


Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

- You're welcome!!

Wow I can imagine getting the lines straight was tricky! It looks fantastic though :)

A lot of people comment in Swedish, so I reply using a translator so I don't think it is always correct haha but they seem to reply as if I have made sense, I also have help from a couple of swedish friends if the comments don't translate well. I've never tried to speak any swedish haha, I'd probably sound so so stupid :P

Replying to your comment on the picture of Ludo too, he's currently destroying my work I have to revise from for my exam!

2010-11-02 @ 00:54:36
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv; Jaha! Men vad bra då :D

Jag vet inte om jag ska dit, funderar på det. Vet bara inte vad jag ska klä ut mig till då isåfall.. =/ Ska du dit? :)

2010-11-02 @ 09:16:50
URL: http://zaragambaszoroya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0