Favourite YouTube channels

Oh yeah, I got them too. Något som kanske inte är helt otippat är att favoriterna är makeup-gurus och för att det här inte ska bli ett milslångt inlägg så tänkte jag dela upp det med ett inlägg för varje favorit. De flesta är personer som jag har följt länge, som har inspirerat mig och varenda en är värd att kolla in.

Att inläggen kommer att ha nummer i rubriken betyder inte att det är vilka jag gillar mest till minst utan mer i den ordning jag började följa dem. Jag hoppas att ni ska hitta någon ny favorit - kanske har vi samma! The first one will be up shortly.

Har ni några favoritkanaler på YouTube? Tipsa gärna! De behöver givetvis inte ha något med makeup att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0