Sommarrensning i garderoben

Just nu skulle jag egentligen vara i Sandviken och fira min storasyster som fyller år idag men p.g.a. extrem mensvärk så blev jag tvungen att stanna hemma. Jag gjorde mig iordning i hopp om att det skulle gå över tills det var dags att åka men icke. Det verkar inte ge sig trots alla ipren. Skickade med en stor, stor grattiskram och hoppas att hon har en fin dag.

Istället för tårtätande och kaksmufflande så roar jag mig med att plocka fram sommarkläder ur garderoben och samtidigt rensa bort lite äldre plagg. Hittade en gammal hatt (se bilderna här nedan) och en av mina favorit-tunikor som absolut kommer användas i sommar igen. Hatten är jag osäker på men på en promenad i t.ex. Alanya skulle jag nog använda den så den följer nog i alla fall med på nästa solsemester.

Jag brukar alltid slänga en hög kläder varje gång jag rensar så här men tänkte att jag skulle sälja lite över nätet istället den här gången. Jag har även lite smycken som ska säljas så jag slänger in en uppdatering här när det är dags ifall någon är nyfiken.

Nej.. om man skulle fortsätta rensa kanske?


Kommentarer
Postat av: Alicia

Gosh vad du är vacker =P

2010-05-16 @ 21:22:36
Postat av: IDA

Oj tack så hemskt mycket! :D

2010-05-16 @ 23:00:28
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Haha nej faktiskt inte ;P

2010-05-16 @ 23:21:44
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0