Pictures from Monday















I måndags hade jag vad som kändes som den längsta dagen på länge. Började på stan med klädshopping, fika och en hel del sminkinköp i några timmar tillsammans med min kära mamma innan jag gick hem till en tjej för att provsminka henne inför hennes bal på fredag. När jag var klar där så hann jag bara hem och byta om innan jag gick vidare hem till Lina och ut på en lång powerwalk. Än sitter motivationen i!

Vi gick till Camping för att spana in den nya terassen som enligt rykten kommer att vara folkfylld i början av Juli då det den 2-4 Juli är dags för den "årliga festen" för invånarna här (för er som inte vet vad jag pratar om) och det är väl knappast något jag brukar gå och se fram emot men i år tror jag att det kan bli kul (om nu ryktet stämmer). Jag gillar att festa vid stränder/campingar så vår camping kanske inte vore så illa. Det bästa?... Jessy's coming to town!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Nej tydligen inte, hon minns inte dom iaf :s

2010-05-27 @ 15:02:52
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0