OPI Holiday collection 2010

..(som brukar släppas runt jul) kommer tidigt i år. Redan i September! Kollektionen heter Burlesque och innehåller 6 st glitterlack och 6 st skimmerlack. Namnet är taget från samarbetet med Christina Aguileras filmdebut i filmen Burlesque som har premiär i vinter.

Eftersom min lillasyster alltid gillat Aguilera mycket så skulle det inte förvåna mig om hon drar med mig för att se filmen när den kommer och eftersom vi båda är nagellacksaddicts så tippar jag på att hon är minst lika nyfiken som mig på att få se och prova dessa snygga lack irl som på att se Christina in action. Det blåa glittret och det skimriga burgundylacket ser extremt lockande ut!
 
Klicka här för att läsa förklaring/info kring alla färgerna ur kollektionen.





My faves! (från vänster..)
1. Bring On the Bling - A gold that glitter that's beyond dazzling.
2. Glow Up Already! - You're ready for this glittering green.
3. Sparkle-icious - Multi-color glitter-iciousness.
4. Simmer & Shimmer - In this glitter bit of blue.
Haha Lina; ännu ett lack som passar in i vår "HUMANOID-samling". Eller vad säger du?
5. Ali's Big Break - This glowing red shimmer breaks through in style.
6. Tease-y Does It - In this tempting burgundy shimmer.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh fyfan va snygga. Haha ja, lätt. Den passar in där! :) Men klart vi ska på premiären!

2010-05-28 @ 18:57:37
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0