Oh happy day!

Idag är en sån dag då det känns som att jag älskar allt och alla. Jag når upp till himlen om jag sträcker mig. Jag älskar vädret, alla gröna träd, mig själv, tanken av mina drömmar och de roliga småsaker jag kommer göra den kommande tiden, naturen, min familj & mina vänner mer än någonsin. Allt! Jag känner mig bara så genuint jävla glad, levande och kärleksfull. Musiken jag spelar får dessutom bara känslorna att nå och sträcka sig ut till topparna. Haha.. Jag slår vad om att Bagge bara skrattar och skakar på huvudet när hon läser detta men jag kände mig bara tvungen att får ur det någonstans. I really, really love these days.

Självklart åker grillen fram i det härliga vädret och jag och mamma ska strax sätta oss på altanen och grilla hamburgare. Känner för ett glas vin till maten i solen. Håller tummarna att det här underbara sommarvädret håller i sig nu så man kan göra detta med att sitta ute om kvällarna till en vana. Hoppas ni har en lika bra dag som jag!


photos via weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0