No longer twenty one

Igår fyllde jag 22! Tack så mycket för grattisönskningarna både här och på FB. Jag hade en relativt lugn men mysig födelsedag och var hemma hos Max nästa hela dagen. Vi var ganska sega efter lördagen och slappade mest i soffan med dagen-efter-pizza och tittade på How I Met Your Mother och andra bra program. Vilket tycker ni är bäst?

Det känns som jag fyllt år hela helgen! Blev ju firad både i fredags och i lördags.. och igår var the acutal birthday. Jag hade riktigt, riktigt roligt i lördags då vi firade med fest. Vi började som sagt med BBQ hos Maxen med honom och grabbarna; grillade, pratade roliga minnen från Hamburg och ett tag hade jag lite svårt att sluta pilla på Cassandras mage som nu blivit stor. Hehe.. Snart ploppar det ut en liten bebis! Fantastiskt!

Strax efter 11 tog vi bussen mot stan och hamnade till slut på Konrad där vi dansade till stängning. Vi spelade massa gamla, sköna partydängor hela vägen in men fick även dansa till ett par gamla godingar väl där inne med bl.a. Michael Jackson, Spice Girls och Hanson och jag som var ett stort fan till båda grupperna när de var som störst went totally nuts och sjöng med för allt jag hade - de andra var inte sämre. Haha.. Det var galet!

Tack alla inblandade för en grym kväll. Bilder är på g!


Lina passade på att ta lite bilder på mig & fina Lina när hon kollade busstider hos Max.


Cassandras fina mage som jag hade svårt att sluta pilla på ett tag. I felt movement!
P.S. Nej.. Hon varken dricker eller röker bara för att hon sitter med på en fest. She's not that kind of mom.


En av mina fina presenter: en snygg, liten väska med nitar och hängande kedjor på.
Like it a lot!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Loveparade är en av världens största rave/techno festivaler! Det kommer vara i Duisburg i år (har tidigare vart i Berlin tror jag) den 24 juli :) Okej, låter nice! Nej ingenting 100% planerat än, förutom power meet då, haha. Men vi lär nog säkert hitta på någonting ^^ Fast kommer vi iväg till Loveparade så får nog resten av sommaren bli ganska lugn, alla pengar går nästan åt till det då, haha x) Men det är det lätt värt!



Visst är han! Jag var också dökär i honom under idoltiden, spelade in på våran vhs varje gång han uppträdde och hade väggen full med utklipp på honom från tidningar, haha! Jo jag kommer ihåg att jag skrev till honom där med, men fick aldrig något svar tyvärr x) Men han är ju riktigt bra live, fattar inte varför han inte är mer känd egentligen :P



Haha jaså, fränt ^^ Jag gillar det faktiskt nu. Känns lite småbusigt på något sätt :D Men skulle aldrig våga raka av mer x) Älskar mitt hår för mycket för det!

2010-05-31 @ 20:20:05
URL: http://alxthekid.blogspot.com/
Postat av: Sarah

Gud va gammal du börjar bli Ida :) haha nej men jag minns när du nyss hade fyllt 19! Tiden går verkligen fort xD

2010-06-01 @ 15:38:18
Postat av: IDA

Sarah: Hahah... 22 är ju inte gammalt alls egentligen men det är ju äldre än jag någonsin varit i alla fall.

Ja tiden går på tok för fort!

2010-06-01 @ 18:16:50
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Haha aww :D Jag snor bilden om det går bra?

2010-06-02 @ 11:12:37
URL: http://caarnberg.blogspot.com/
Postat av: Bea

Har du något tips på bra penslar/borstar etc när man sminkar sig :)?

2010-06-02 @ 18:24:16
URL: http://beatric.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha nej det är det verkligen inte :D men om man tänker att det redan är 2 år sen som du fick börja köpa på systemet tillexempel :)

2010-06-03 @ 11:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0