KALAS

Idag har jag varit på kalas och firat Vendela, Max fina lillasyster, som fyller 16 imorgon. Tänkte uppdatera innan jag stack iväg men det blev för stressigt och fick istället vänta. Det bjöds på grillat kött, kyckling, majskolvar, pasta och en rejäl vitlökssås (Vendela är roligt nog lika galen i vitlök som moi. Lucky me!) och jag känner nästan för att smyga hem till dem och in i deras kylskåp för att få äta det igen. Haha.. Galet gott. En helt perfekt grillmiddag och till efterrätt serverades kladdkaka. Man skulle ju kunna tro att jag själv kommit på menyn!

Nu ska jag göra iordning lite nattmat och sen lägga mig i sängen och titta på en film. Är så trött men alldeles för hungrig för att kunna somna just nu. Hoppas att ni haft en bra helg och idag fick ett bra slut på veckan. Schlaf gut! ♥





Innan jag gick..




Precis hemkommen från kalaset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0