In need of some sun



I'm definitely in need of a tan
.. Men hur gör man när skräcken för solarium bara växer och när ligga ute och sola är det tråkigaste som finns? Any tips to make it more fun?

Brun utan sol är inget alternativ. Inte än i alla fall. Skulle jag smörja in min just nu vitblåa hy så skulle jag bli orange direkt.. so I'll pass. I need to get myself a tan first.  Äh.. Jag får åka hem till min låtsaspappa, offra mig och lägga mig och steka på hans altan nästa gång det blir varmt. Det ska tydligen vara mirakelplatsen för en snabb bränna. Wort a try!

Nailpolish: H&M U Must Have This. Lipstick: MAC Myth


Kommentarer
Postat av: sanna

spraytan?:)

2010-05-17 @ 07:57:00
Postat av: IDA

Ja visst ja!.. Men blir man inte orange av det om man går direkt från väldigt vit? Har aldrig testat så vet faktiskt inte.

2010-05-17 @ 13:33:41
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha... jadu... finns kanske inte så mycket att göra om du inte vill ligga ute och sola. Det måste ju inte alltid vara tråkigt! syns att du behöver det nu, du är ju nästan blå :'D

2010-05-17 @ 14:31:42
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0