Födelsedagsfirande; Bilder från igår

Igår fyllde min fina mami (och hennes underbara tvillingsyster ♥) år men eftersom hon inte tycker om att fira stort (vilket jag fortfarande verkar vara för ung för att förstå) så firade vi enkelt med lunch och shopping. Tudors-boxen som vi håller på att kolla igenom just nu var vår present som hon fick lite i förväg och jag skulle verkligen ha filmat hennes reaktion när hon öppnade paketet; hon skrek till/hoppade till så pass mycket att boxen nästan flög ut händerna på henne. Haha! Kul när man ser att ens present blir så uppskattad - vem det än är man ger till.
 
Vi gav henne även en hon en stor, vacker bukett med vita fresior och vita liljor eftersom den förstnämnda sorten är hennes favorit. Den andra är min. Visst är de vackra? Har du också någon favorit? :)


Vackra blommor till en vacker mamma


Matchade blommorna med en limegrön ögonskugga dagen till ära. (Kommer bättre bilder på sminket i ett senare inlägg.)


Lunch på Rondellen. Deras rätt med kycklingfilé, pommes och bearnaisesås var utan att överdriva bland det godaste jag ätit.


Var sedan en sväng hemma hos Lina..


..innan vi åkte mot Västerås för lite shopping. Allsång till Dogs Unleashed! ♥ 




Good music. Do you remembeeeer? Den här får du inte glömma att spela för oss på Lördag Max! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0