Addictive summerwear



Lina och jag gillar ofta samma typ av kläder men här är ett exempel på ett plagg som skiljer vår smak. Kärleken för såna här transparenta tunikorna för stranden, till vardags eller kanske t.o.m. för fest har jag ärvt av min kära mor och jag skulle nog kunna påstå att det är mitt favoritplagg under sommaren. Tillsammans med ett par jeansshorts över en bikini bildar den min favoritkombo för en varm sommardag.

Denna kommer från H&M, finns i svart, vit och turkos (som enligt bilden ser mer grön ut men wth) och kostar 99:-


Kommentarer
Postat av: My

Såg här i din meny massa datum med TH konserter.. Är de alla konserter du varit på ? :)

2010-05-19 @ 20:17:34
URL: http://mysn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0