28 Maj 2010



Gud vilken mysig dag jag haft än så länge. Den började med att inhandla mat & dryck inför morgondagens festligheter (tell you later) och en god lunch på en restaurang här i närheten med Lina och vår mami. Gudomligt gott med kyckligfilé. Kan vara det jag äter mest under sommaren..

När vi vi kom hem överröste de mig med födelsedagpresenter som bl.a. bestod av ett jättefint, lavendelfärgat nagellack från OPI och en kamera. Blev även firad lite snabbt av min låtsaspappa medan jag gjorde iordning mig imorse - tack så jättemycket igen!
Åkte strax efter det iväg hem till en tjej för att sminka henne till balen ikväll och hon blev jättefin med frisyren och allt. Hann tyvärr inte se henne med klänningen på men hoppas på att få se lite bilder sen. Hoppas även att hon och alla ni andra som ska på bal ikväll får en riktigt kul, minnesvärd kväll - och med fint väder såklart!

Nu är jag hemma och har umgåtts med Lina här de senaste timmarna sedan jag kom hem. Planerar inför morgondagen, kollar på roliga videor och dricker goda smoothies.  Nu ska vi börja röra oss till Lina för att hämta lite grejer inför imorgon.. Sen blir det promenad!


Kommentarer
Postat av: nellie :)

gillar din blogg!

2011-02-08 @ 22:48:40
URL: http://tweentyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0