TIPS: Blå skjorta


Förra gången jag var inne i stan så hittade jag en fin, härligt ljusblå linneskjorta inne på Dressmann. Jag har länge tänkt köpa en men har inte tänkt på att titta där så när mamma presenterade mig för den när hon själv skulle byta storlek så föll jag direkt.

Den här modellen passar både tjejer och killar och finns i flera olika färger. De ser otroligt fräscha ut och jag älskar verkligen de uppkavlade ärmarna. Både jag, Lina och Max har den och favoriterna är den ljusblåa och den vita. Båda färgerna vore brutalt snygga till en nyss-hemkommen-från-utlandet-bränna på sommaren!

Skjortan är inte skrynklig egentligen (slängdes ner slarvigt i påsen vid köp) och jag tycker inte riktigt att jag lyckades fånga formen så bra på bild så om ni har en Dressmann-butik nära er så rekommenderar jag er att gå in och ta en titt själva.

Skjortan är gjord i 55% linne & 45% bomull och priset är 199:- st eller två för 299:-

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag brukar ha ett svart skärp till min lila sån där skjorta, som hänger lite snett. Det är snyggt :)

2010-03-20 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0