It's been a long, long day



Tidigare ikväll hemma hos Lina.

Det känns som att den här dagen varade i flera dygn. Morgonpromenaden som jag tog imorse med Lina B känns som något jag gjorde igår och på något sätt stod tiden stilla. Har dock haft en bra dag och hoppas detsamma för er som läser detta.

Vårvädret hittade äntligen hit idag och utanför fönstrena sken solen på torr asfalt medan fåglarna kvittrade ikapp. Otroligt härligt. Jag hade nästan glömt de här lyckorusen som kommer med vårkänslorna men håller tummarna för att vädret håller i sig resten av veckan i alla fall. Helgen är fullspäckad av trevligheter så ett fint vårväder till det skulle bara förgylla dagarna. Ska bl.a. på påskmiddag, ha en sisters night out och träffa släktingar på olika håll i landet. Det blir en toppenhelg att få ha alla dessa underbara människor runt om mig. ♥

Nu håller jag på att somna på tangenterna här. Hörs mer imorgonbitti. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0