H&M Fashion Against Aids

I år skippar H&M att samarbeta med kända personligheter till Fashion Against Aids och har istället själva skapat en festivalinspirerad kollektion där man bl.a. hittar en gnistrande jacka, ett stort, färgglatt halsband, snygga klänningar och härliga mönster. Kommer i Maj!




3 av mina personliga favoriter ur kollektionen; (ungefär) så här skulle jag matcha dem. (..och helst också till en brunbränd kropp.)

1. Den egentligen för söta leopardklänningen skulle jag matcha med enkla silversmycken & ett par skor som de snygga på bilden för att få bort lite av det söta.
2. Den här outfiten kan jag se Rihanna i och skulle själv gärna bära den en utekväll i sommar. Nitringen för att nita slembollar som inte kan hålla händerna i styr. Haha.. Skämt åsido..
3. Strandfavoriten - näst efter de lösa, underbara topparna/klänningarna högst upp i inlägget - vill jag mysa i på en brygga vid vattnet en sommarkväll över ett par ljusa jeansskjorts och ett par tanfärgade, enkla sandaler/gladiatorsandaler.

Skor & smyckena i det sista kollaget är från andra märken/butiker.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeansshortsen & den gråa skinnjackan! :)

2010-03-31 @ 14:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0