11 Mars 2010 - I'm back (for real this time)

Efter alldeles för lång tid av klagande på min dator och allt kring den så köpte jag igår en ny. Har inte haft någon nu på ett tag så det ska bli skönt att få ordning på saker som jag behöver en dator för att utföra och återfå kontakten med omvärlden (d.v.s. vänner och bekanta runt om i landet/världen). Har redan börjat planera både resor och träffar med vänner i andra länder och är bara galet positiv till allt just nu känns det som. Kan det vara vårkänslor som börjar komma? Det känns i alla fall härligt med all positiv energi och det får jag tacka de senaste dagarna och alla människorna i dem för.

Jag har en hel del bilder att visa & tänkte börja med några från Stockholmsvisiten senare ikväll. Först ska jag kila över till Max och se kvällens avsnitt av Vampire Diaries och beställa hem lite ytligheter från USA. Talk to you later!


Kommentarer
Postat av: Emma

Så du kollar också på Vampire diaries:) Vad tycker du om serien än så länge? Som det trogna Twilightfan jag är så har jag även fastnat för denna serien haha.

2010-03-11 @ 22:04:40
URL: http://someee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0