Välkommen till Koh Phangan



















Efter cheerleadingtävlingarna i måndags så träffade jag min storasyster och vi satte oss på en jättemysig liten Thairestaurang i Uppsala vid namn Koh Phangan (på Övre Slottsg. 12) som inte bara hade galen inredning med alla små låtsasdjur utan även ett tema som skulle ge känslan av att man verkligen befann sig i Thailand.

Vi satt under ett litet tak av gräs och grenar och njöt av maten till musik och läten från djungeln bland palmer och kokosnötter. Mitt i allt när man åt så kunde det bli "strömavbrott" och börja åska.. för att bara någon minut efteråt återgå till den "lugna djungeln" med mysbelysning. Mysigt var bara förnamnet!

Funderar på att besöka deras restaurang i Stockholm (på Skånegatan 57) imorgon där man dessutom får uppleva känslan av ett monsunregn (genom högtalare). Den restaurangen ska tydligen även vara mycket mysigare, ha lite bättre service och ha snäppet bättre mat. Där kan du kan välja att äta i en hydda, under ett djungelträd eller varför inte i en tuk-tuk?

Från menyn kan jag rekommendera deras "Baby back ribbs"!


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

svar: självklart kan jag förklara hur jag gjorde det! Jag redigerar i ett program som heter photoscape (finns att ladda ned gratis, det är bara att googla på det så hittar du hemsidan, och där är det bara att öppna bilden, trycka på Filterknappen(som kommer ligga längst ner i den största stapeln av redigeringssätt) och sedan välja "Cellofan" någonstans i mitten av listan!

Hur man gör det med PS eller något annat program vet jag inte, då får du fråga någon annan :)

2010-06-11 @ 22:53:09
URL: http://HTTP://IMAGINARIUM.BLOGG.SE
Postat av: Malin

Nej, va häftigt!

Måste dit o kolla

2010-06-13 @ 21:11:42
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0