Spending the National Day among cheerleaders

Imorgon ska jag till Uppsala för att tillsammans med Ida titta på Cheerleading RM och heja på Rebecka som tävlar. Jag kommer till Uppsala strax efter 11 och ska då möta Ida och leta upp något ställe för lunch innan vi beger oss till Fyrishov där tävlingarna äger rum. Hoppas på fint väder så att vi kan sätta oss på en uteservering i solen. Det ska bli riktigt kul att se henne "in action" för första gången och jag känner på mig att det kommer bli en toppendag.

Väckarklockan står på 06:30 och (jag skulle sovit för länge sedan) efter det så är det full rulle ända tills jag kommer fram i Uppsala så hörs gör vi när jag kommer hem igen mot kvällen. Hoppas ni får en bra dag med strålande sol!

P.S. Såg förresten att det är "Kiss a Swedish Person Day" imorgon (enligt Facebook haha) så vi får väl se om jag hittar någon snygging att pussa på i Uppsala... Annars får Ida offra sig. ;) Haha


Jag och Rebecka i Milano för ca 2 månader sedan.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: ja, självklart! Alla deras låtar är helt grymma! :)

2010-06-06 @ 09:43:15
URL: http://joyinlife.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jo, dom bruna husen är tofta strand! Både det näst sista och det sista fotot är från Tofta! Du har helt rätt ;) Ybermysigt!

2010-06-06 @ 11:23:35
URL: http://embracement.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: Hehe okej. Ja det är ju så enkelt att bara åka någonstans! Jag har inte rest så mycket innan, men nu när jag var i Milano på TH konserten så kände jag att fan, varför gör man inte något sånt här oftare?! Bara åker någonstans över helgen eller så. Superenkelt ju. Sure, det kostar väl lite beroende på vart man nu åker, men ändå :P



Nja känner och känner gör jag väl inte, men jag vet vem hon är. Din kusin(?) Josefine känner jag mer, hade ju hennes mamma som dagmamma när jag och min syrra var små bla :P

2010-06-06 @ 23:15:05
URL: http://alxthekid.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

Tack att du kom finis! <3

2010-06-08 @ 11:34:09
Postat av: IDA

Rebecka: Det gjorde jag så gärna! ♥

2010-06-09 @ 17:37:40
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0