SOARÉ

Ikväll var jag på 9:ornas soaré på tillsammans med Lina och Max m.fl. Hans syster Vendela skötte musiken och hade även koreograferat en av danserna som var med i showen och det ville vi såklart inte missa. Musikmixen som de dansade till var signerad Max.

Det bästa/roligaste var de 5 tjejerna som uppträdde som Backstreet Boys, Vendelas dans, "1 kilo mjöl" (haha!), Spice Girls och när de drev med en lärare på skolan som sorligt nog var ett lika stort skämtobjekt när jag gick där för 6 år sedan. Två tjejer uppträdde även med Monsoon och ni kan ju gissa vilka som jublade högst.

Jag tycker nästan att det är lite synd att jag inte var med på våran soaré när jag gick i 9:an men jag var väl antagligen för blyg och hade med all säkerhet inte självförtroendet då för att våga bjuda på mig själv på scenen så där. Hade det varit idag så hade jag lätt velat vara med och hade absolut kunnat bjuda på mig själv i en sketch eller liknande. Hade jag dessutom haft en grym sångröst så hade jag nog inte heller tvekat att stå på scenen med en mick i handen.



Dying to get one (or two) of those masks!


Kommentarer
Postat av: Angelica

SVAR - Åh, men det är ju skönt att inte ha så mycket planerat också. Bara ta allt som det kommer, njuta, och se vad som händer =) Jag håller tummarna för att du ska hitta ett jobb! Men det verkar ju dessvärre vara i princip omöjligt överallt nuförtiden.. Tyvärr. :/

2010-06-05 @ 02:53:47
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Ida - A princess diary ♥

SV: Kan inte jag få din känsla för mode? :) Jag såg allting framför mig. Fan vad snyggt det skulle vara!!

2010-06-05 @ 20:03:31
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/
Postat av: Ida - A princess diary ♥

SV: Ja precis! Jag ska vara där 30 minuter innan tåget går. Jag hatar att stressa, och gör jag det så får jag oftast migrän, haha.. :D och det är inget jag vill ha imorgon!

2010-06-05 @ 21:26:05
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0