I'VE FOUND MY DOUBLE. ALMOST.



Det här är så läskigt. Titta på ansiktet - SER ni hur likt det är?! I am stunned. Det är nästan lite obehagligt att se för det känns som att det är jag men att jag ändå inte har ett minne av att ha tagit bilden. Förstår ni hur jag menar?..

Tjejen på bilden är också Svensk men dock 8 år yngre och inte alls lik mig framifrån. Jag hittade bilden på en fotoblogg igårkväll och försökte hitta fler genom hennes lookbook som var länkad från sidan men komiskt (eller kanske tråkigt) nog så är vi inte alls lika förutom på just denna bilden.

Har ni sett en dubbelgångare någon gång? Jag såg min första på Skavsta flygplats för ett eller två år sedan och blev nästan rädd. Känslan jag fick i kroppen var samma som jag fått de gånger killarna i favoritbandet stått framför mig. Som att man ser någon man egentligen inte förväntat sig se på riktigt, i verkligheten, framför sig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tydligen har jag en i Stockholm.

Mitt ex ringde och var helt till sig för att han hade sett mig!! Ännu paffare blev han när jag sa att jag satt i pyjamas hemma i soffan i Dalarna.haha!

2010-06-22 @ 23:23:18
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha sjukt! Nej jag har inte sett nån som är sådär lik mig än... vet inte om jag hoppas på att göra det eller inte heller.

2010-06-22 @ 23:32:27
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men what?! Jag skulle precis skriva "snyggingen min" haha..trodde verkligen det var du:D

Men Ida det är ju klart du får! Jag tror helt klart att det finns kvar hotellrum på Gothia Tower, eftersom vi har bokat in oss i par (två och två) och jag vet inte hur det är med att kunna dra in extra sängar bara sådär men shit vad kul det hade varit!! Vi kommer väl till Götet runt 13-14 kan jag tänka mig på Fredag. Incheckningen är inte före 15 så vi käkar väl någonstans undertiden. Sen blir det middag och utgång lite senare men vi ska som sagt inte supa skallen av oss då vi ska köra bil kvällen efter och orka med en hel dag på Liseberg;) Ett vanligt dubbelrum kostar 1095 men frågan är om du kan stå ut med att bo själv? Känner mig ju lite sketen om jag bara struntar i Daniel lixom, eftersom vi bestämde detta först. Och sedan vill jag ju inte vara dum mot dig. Men hoppas du inte tar det fel, så du känner "men tack johanna, att jag får sova själv" hehe..för du fattar väl..? Men du är varmt välkommen att hänga med oss dessa två dagar<33 Hör av dig hur du känner!!<3

2010-06-22 @ 23:39:58
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Malin

Du kan ladda hem ett gratisprogram: Beneton Movie GIF.

Det e super enkelt, bara att ladda upp bilderna och bestämma hur lång fördröjning du vill ha mellan och spara. sen laddar du bara upp det som en vanlig bild på bloggen. Kan hända att du får välja störrew format att ladda upp den i på bloggen, beroende i vilket format du sparade den i

2010-06-23 @ 01:44:21
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

My god woman you are gorgeous!



Ah yes I got your comment. My blog is so confusing at times and I forget to approve them.



I wish you good luck for your Au Pair!



<3 Liz

2010-06-23 @ 01:53:03
URL: http://liz0007.blogspot.com
Postat av: Elizabeth

Oh snap Google translate failed me but that girl looks similar to you! You're prettier though :D

2010-06-23 @ 01:54:11
URL: http://liz0007.blogspot.com
Postat av: Johanna

Sv: Åh hoppas:)<3 Ja det får du klart kolla om det går annars kanske du inte hade haft något emot att den enkelsängen i såna fall kanske hade stått inne i Lizzans rum? För hon och Robin känner varandra inte så väl..det gör visseligen inte ni heller:P Men hon hade nog tyckt det varit skönare att ha en tjej att prata med:) Så om du inte vill sova själv skulle det nog gå jätte bra, vet att lizzan var lite så med att sova själv med robin. Så jag hade sagt till henne att om hon verkligen inte vill sova med honom så sover jag med henne i stället och det hade ju varit jätte mysigt med oss tre i samma rum bara det att kanske felicia hade känt sig lagom utanför och jag myser gärna lite med Daniel om det går..hihi;P men du ska inte känna att du inte få ha din enkelsäng i vårt rum om du heldre vill sova inne hos oss. Det var bara en tanke eftersom Lizzan var lite sisådär med att sova med han;P Och om du nu kommer får du ju lära känna alla bättre under dagen gång. Jag tycker bara det är så mysigt om Daniel och jag kan ligga ihop när man väl ligger på hotell..haha nu menar jag inte ligga ligga men ja du fattar. Åh vad jobbigt allt blev..mem hoppas du tar det hela rätt nu:*<3<3

2010-06-23 @ 08:09:01
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Zarah

sv. En weekend här i Hamburg tycker jag låter bra. Då kan man kolla upp allt som man funderar över eller är nyfiken på alla olika stadsdelar :) Men tänk på att det mesta är stängt på söndagar ;)



Jag har bestämt mig för att flytta tillbaka till Sverige. Jag märkte nu när jag var hemma ett par veckor att jag längtar tillbaka otroligt mycket :( så jag tog beslutet nu innan jag hade skrivit på kontrakt osv.

Jag kommer säkert hamna i Hamburg igen någon gång i mitt liv men för tillfället har jag gjort mitt här :)

2010-06-23 @ 17:58:01
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0