24.06.2010

Igår morse landade en vän på Arlanda efter att ha bott i Thailand sedan början av April och från och med igår är hon inneboende här hos mig tills hennes lägenhet är klar. Firade hennes hemkomst med "vår rätt" - fattiga riddare! Härligt att se henne igen.

Nu har hon precis åkt iväg för att hämta pizza till mig, Lina & henne själv och när hon kommer tillbaka ska vi sätta oss i soffan och titta på någon film. Får lite ångest över att sitta inne när det är så fint väder men jag känner mig sjuk, illamående och inte alls pigg så idag tar jag det lugnt i hopp om att må bättre imorgon då det är midsommarafton och dags för festligheter.

Hoppas ni har en bra dag vad ni än gör för skoj. ♥



Janet - min nya inneboende - och jag precis innan hon åkte.


Kommentarer
Postat av: Elizabeth

aww You must have been excited to see each other <3

2010-06-24 @ 19:27:01
URL: http://liz0007.blogspot.com
Postat av: Johanna

Lung, förstår att det var lite i sista sekund men det hade ju varit så kul! Så många gånger vi har sagt att vi ska åka till Götet, då vi typ möts halvägs:* Jaja vi ses ju i sommar iaf:D Hoppas du med får det super ikväll..MEGA stor kyss mitt i nyllet till dej:'D<3<3

2010-06-25 @ 06:57:10
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åh va gott med fattiga riddare! =)

Har aldrig provat göra det själv.. Är de svårt?

2010-06-28 @ 00:07:49
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0