19 Juni 2010

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen men jag har allvarligt haft den värsta "dagen efter" någonsin. Mitt huvud känns nästan som att det blivit överkört och illamåendet verkar inte gå bort. Mamma räddade mig när hon kom hem för några timmar sedan med 2 förpackningar fruktsoppa - det enda jag kan dricka "dagen efter" - så nu mår jag lite bättre.

Ska be mamsing köra hem mig till Lina B strax där jag planerar att dega i hennes soffa till en film. Att vila ögonen på Hugh Jackman känns lockande.... Får se vad hon vill se. Måste bara försöka få in mamma på affären för att köpa lösgodis till oss först... Känner mig (mildt sagt) inte så där jättesnygg för tillfället...


Cassandra, Lina, jag, Bagge och Lina på avskedsmiddagen igår. Fler bilder från kvällen kommer upp här i bloggen när jag kommer hem ikväll. Berättar lite mer om kvällen då också.

Kommentarer
Postat av: ELIN

sv; jamen visst är den snygg ;)

2010-06-20 @ 15:28:42
URL: http://elitols.blogg.se/
Postat av: Ellen

Tack så mycket! =D

2010-06-21 @ 11:17:45
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0