Pride 2010

Medan jag, Lina och Max åt middag på min altan i onsdags kväll så hörde vi på radion hur de invigt Stockholm Pride/Pridefestivalen vilket vi totalt glömt. Både jag och Lina har velat uppleva festivalen i flera år men det har alltid kommit något i vägen så nu bestämde vi oss för att ta tag i det och åka till Stockholm idag. Vi tänkte skippa festivalområdet och istället promenera runt i Stockholm och bara mysa ett tag innan vi sätter oss och tar några drinkar - förmodligen på Fridays. Hittar vi ingen sovplats (i sista sekunden som vanligt.. haha) så tar vi tåget tillbaka och avslutar vi natten på någon av Västerås nattklubbar så jag misstänker att det blir en kul kväll hur vi än gör.

Just nu skulle jag dock nästan hellre lägga mig och sova igen. Är fortfarande galet trött trots att jag varit vaken i två timmar men tog nyss en dusch och sitter nu med hög musik i hörlurarna i hopp om att piggna till. Håller tummarna att det funkar - om en timme går tåget!


Kommentarer
Postat av: Ida - A princess diary ♥

SV: Oj, jag vet inte vad den heter. Det är iallafall ett vanligt baslack man brukar använda till fransk manikyr :)

2010-08-02 @ 12:08:42
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0