A picnic in the sun









Igår packade jag väskan med saft, Oreos och en filt och gav mig ut på picknick tillsammans med Lina och Vendela. Vi satte oss vid slussen och njöt av solen, planerade lite inför helgen, vinkade till båtarna som passerade slussen och jag fick bevisat att man inte behöver åka långt för att ha en mysig sommardag.

Vi fick även sällskap av den söta hunden Indra (på bild här ovan) som inte alls ville lämna oss när det var dags för henne och hennes matte att gå. Haha.. Så söt. Dagens kommentar var definitivt "Vad är en tunnelbana?"


Kommentarer
Postat av: Sarah

När ska du byta header? :)

2010-07-09 @ 20:35:56
Postat av: IDA

Haha det blir väldigt snart hoppas jag! Ogillar hela designen enormt by now och rynkar ärligt talat näsan varje gång jag ser den. Haha.. Har ju haft den över ett år nu. Försöker bara hitta någon som är lite bättre på att förstå alla dessa html-koder då jag själv faktiskt glömt det mesta sedan jag fixade den jag har nu men så fort jag gjort det så blir det ändring. :)

2010-07-09 @ 23:46:03
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Mariam

Härliga bilder som vanligt!

2010-07-17 @ 16:54:16
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0