Going to Gothenburg

Idag hade jag & Jessy ett trevligt telefonsamtal med planering inför helgen - på Torsdag åker jag ner till henne i Göteborg tillsammans med några vänner för att bo där över helgen. Vi ska bila ner vilket enligt mig är halva nöjet nu när det är sommar (om det inte är 35°C såklart) och har bland annat Liseberg och ett house party för att fira Jessy's pojkvän inplanerat.

Har redan lite smått börjat bocka av listan över saker att göra innan vi åker men än kvarstår en av de nödvändigaste som givetvis är bilmusiken. Måste ju ha bilmusik! Har ni några låttips?

[ENG: Please share your favourite songs in the comments section]


Förra gången jag besökte Göteborg var i Mars då jag var där tillsammans med Lina för TH's konsert. Här hade vi ett litet pre party på hotellrummet innan showen.


Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Hip-Hop/Rap music:



Deuces - Chris Brown ft. Tyga

Miss Me - Drake ft. Lil Wayne and Nicki Minaj



Pop:



Round and Round - Selena Gomez

Billionaire - Travis McCoy ft. Bruno Mars



Rock/Alternative:



Animal - Neon Trees



That's all I got. :)

2010-07-14 @ 06:23:07
URL: http://liz0007.blogspot.com
Postat av: Anonym

Man kan ju inte åka någonstans utan att lyssna på Eloise med arvingarna :D xD

2010-07-14 @ 11:21:18
URL: http://beahotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0