Cityfestivalen



Bilder från förra fredagen då jag & Lina var i stan på Cityfestivalen/Vattendraget eller vad ni (som bor här omkring) föredrar att kalla det.

Just nu är Power Meet (världens största bilträff) i full gång och Västerås är fullproppat av människor från hela Sverige och flera olika andra länder så lucky for me så behöver jag inte vänta månader innan jag får njuta av langos igen. Ska ta bussen in till stan lite senare tillsammans med Lina, Vendela och Jossan och spendera kvällen där - först hos en vän till Vendela och sedan vid Power Meet. Någon här som också ska dit?

Jag är inte alls intresserad av bilarna och inte heller alla odrägligt fulla människor i dem men att ta några langos och några cider tillsammans med vänner på en filt i gräset i solen bland allt glatt folk tackar jag inte nej till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0