Resans låtar!

Får inte ni också minnen från resor eller bara speciella tillfällen när ni hör vissa låtar? "Reselåtar", "resans låt" eller vad man kan kalla det. Jag har en till varje resa jag gjort - både utomlands och här i Sverige. Här är låtarna ger starkast minnen från klubbkvällarna i Hamburg!

Frauenarzt & Manny Marc - Das Geht Ab

Jag kan inte komma över den här! Sjunger med för fulla muggar varje gång jag den spelas från min playlist, hahaha. Hade den varit svensk så hade jag hatat den och den må vara lite annorlunda.. men jag tycker den är galet kul och texten är absolut perfekt för nyår!


Kesha - Tik Tok

Jag gillade inte den här låten speciellt mycket innan vi åkte men dagarna i Hamburg fick mig tydligen att ändra åsikt. Får många skrattframkallande minnen av roliga kommentarer och själva utelivet. Miss it a lot!


Pitbull - Hotel Room

Karln är galet slemmig men det här är ändå låten som vi dansade mest till. Resans låt #1!


Jag önskar er alla en trevlig fredagkväll! Min kväll ska spenderas med Lina, Max, en låda vin och ovanstående låtar på repeat. Bis morgen my friends! ♥


Kommentarer
Postat av: Matea

Men gud så kul! hahah, lyssnade på Das geht ab när jag festad med tyska utbytesstudenter, hade helt glömt bort den! ;) tänka sig att den låter är så sjukt skön när man har lite alkohol i kroppen! :D

2010-01-17 @ 19:24:59
Postat av: IDA

Haha :D Ja, den är ju inte sprillans ny men riktigt kul! :D

2010-01-18 @ 01:29:47
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0