Quote of the Day


Kommentarer
Postat av: J.

du som har så brutalbra idéer hela tiden, jag ska på maskeradfest med ett "gangstertema" i mitten av februari. Skulle hjälpa mig jättemycket om inte du kanske kunde ge några tips på hur/vad/vem jag kunde klä ut mig till ? Kläder? Smink? Hår? Tack på förhand!

2010-01-19 @ 18:30:43
Postat av: Tillan

word!

2010-01-19 @ 19:59:39
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Joanna

Hej! :)

Det är så att jag ska på två st baler i maj. Jag undrar om du skulle kanske har lust att hjälpa mig med sminket?



Isåfall kan du gärna adda

[email protected]



2010-01-20 @ 07:32:46
URL: http://joannasofia.blogg.se/
Postat av: IDA

J. : Åh, det låter roligt! :) Det kan jag göra! En fråga bara; när du säger "gangstertema", menar du då gangster som maffia eller gangster som "hiphop-gangster" (eller vad man ska säga)? Bara så jag vet vilken typ av stil du menar.

Får jag fundera lite? Fick några idéer men vill se om jag hittar någon bra inspirationsbild eller liknande som jag kan visa dig. Blir det enklast för dig om jag svarar bland de här kommentarerna sen igen eller kanske skickar ett mail? Det är upp till dig, vilket som helst går bra för mig. :)

2010-01-20 @ 18:48:51
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: J.

det var fritt att tolka temat hursomhelst, så jag har inte bestämt mig för tolkningen ännu :P jag är helt förvirrad och hela hjärnan står stilla på idéer. alla är välkomna alltså :)

2010-01-20 @ 19:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0