Back on track!

Hallå där! :D Nu är jag hemma, utvilad och faktiskt t.o.m. lite förändrad motför innan jag åkte. Eller.. det är man väl alltid när man upplevt något nytt men jag menar på ett annat sätt. Jag har blivit mer säker när det kommer till hur jag vill spendera det kommande året - en sak som jag var osäker på innan.

Jag kom hem till Sverige i lördags kväll men kunde inte åka hem på en gång så jag har bott i min systers lägenhet (där det för tillfällete inte finns internet) i ett par dagar. Både fötterna och de andra kroppsdelarna kändes halvtrasiga när jag kom hem så jag fick en rejäl massage (utdragna ben och hela köret, haha) och efter det så har jag knappt rest mig från bäddsoffan, bara kollat på TV, ätit massa onyttigt och väntat på att få åka hem. Hem till min bebis (som just nu ligger på min morgonrock här tätt intill mig. Grisen ♥..), hem till min egen säng och till Internet så jag kunde höra våra Hamburg-låtar igen och komma igång med lite viktiga saker.

Nu ska jag äta en lite sen middag och sen tänkte jag visa er lite bilder från resan. Ber om ursäkt för att "hålet" i bloggen blev längre än tänkt och hoppas att ni inte försvunnit helt. =)


Tidsfördriv! Hittade ett litet spel som fick vara mitt sällskap i TV-pauserna igår. Haha.. (Spana förresten in den snygga MJ-tavlan som Lina fick av pojkvännen. Han "rör sig"! Jättesnygg!)


Var det bara jag som hade ett sånt här när jag var liten? Det var i och för sig gult (har jag för mig) med fiskar i bakgrunden men vilken king jag var på att stapla upp de där ringarna på varandra! Inte precis världens konst i och för sig men ändå..


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag finns kvar, haha! :D Tråkigt att du blivit sjuk, brukar ju bli så när man varit ute och rest :/ Krya på dig! :)

2010-01-06 @ 16:38:47
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Johanna

nämen gud, en sån kommer jag allt ihåg att jag hade när jag va liten.. haha.. helt grymt ju.. :D

2010-01-09 @ 19:53:26
URL: http://killuadusk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0