1 Februari

Mitt nya Internet är här och jag är tillbaka. Efter 11 dagar, lite längre än väntat men för mig känns det som det endast gått 3-4 dagar. Dagarna har bara flygit förbi! Det måste jag dock säga att det känns som hela januari gjort. Tiden har gått galet snabbt sedan nyår.

Hur har helgen varit? Och veckan medan jag varit "offline"? Min har varit bra - både veckan och helgerna. Jag har bland annat träffat vänner, fotat Lina (kan man säga "fotat" när man använt digitalkamera?.. Det klingar inte rätt i mitt huvud..) och tittat färdigt på andra säsongen av Tudors. En ganska lugn vecka i helhet men det är det slut med nu - har massor som måste göras veckan som kommer.

Jag använde tråkigt nog inte kameran så mycket under de här 11 dagarna men här är i alla fall några stycken;


23/1. Trött efter att precis kommit hem från min "kramis", Bagge.


25/1. Slappar i soffan hemma hos syster (förra helgen)


Tudors på g!


25/1. Vanliga "handen-på-höften" poser är ingenting för Lina.
Hår och foto av mig.


30/1. Söta Linis hemma hos henne efter att vi haft myskväll med film och pizza.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Kan du inte lägga ut några fler bilder på Lina? :D

skulle vara kul att se, den som du har lagt ut var ju grymt snygg och cool! :)

2010-02-01 @ 21:36:19
Postat av: isabelle

sjukt cool bild på din syster :)

2010-02-01 @ 23:04:26
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Johanna

woohoow, you are back.. :D

de har änna varit lite tomt utan dig nu ju! :)

2010-02-03 @ 00:22:12
URL: http://killuadusk.blogspot.com
Postat av: IDA

Jennie: Jo, det kan jag nog! Måste bara höra med henne först. :)

2010-02-03 @ 20:18:21
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0