Quick update

Ingen dator än, nej.. men jag har varit inne & kollat upp felet men måste ändå vänta på hjälp för att försöka fixa det och funderar nu om det är värt att försöka eller om jag ska åka in till stan och köpa en mini-PC så länge. Har lite svårt att bestämma mig.. men just nu lutar det åt mini-PC:n. Det känns tråkigt att behöva betala bredband när man inte har en dator menar jag. Är det någon av er som har tips på någon bra?

Idag får jag besök från Norge och imorgon lördag ska jag till Västerås och agera sminkguide till en vän på stan innan vi ska träffa Linisarna. Det ska bli riktigt roligt att träffas alla fyra tjejer igen - det var alldeles (!) för länge sedan.

Glöm inte att min "Most played right now"-lista uppdateras då & då ifall ni behöver musiktips. Ta hand om er tills vi hörs igen!



P.S. Valentine's Day-sminkningarna finns på datorn som dog så de hinner inte komma upp nu innan den 14:e vilket gör mig jävligt besviken (rent ut sagt) men jag borde vetat bättre än att lova sminkningar/bilder innan ett visst datum - som ni förmodligen minns från tidigare tillfällen så är det just då det skiter sig. Varenda gång. Så typiskt..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bara ett litet tips om du ska ska köpa en mini-laptop. Du vet väl att typ alla saknar cd-rom? Så du inte kan sätta in skivor i datorn. Själv tycker jag inte det gör så mycket, utan är väldigt nöjd med min. Jag har en Acer aspire one. Och är väldigt nöjd med den. :) Den kostar inte allt för mycket heller och finns i massa fina färger.

2010-02-13 @ 15:54:35
URL: http://sofiablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0