TIPS: Black eyeshadow

Mina två bästa tips på pigmentfyllda, matta, svarta ögonskuggor är Clinique Mono Couleur "Totally Black" och pigmentet "Black Black" från MAC. Här nedan ser ni några bilder tagna i Hamburg på årets första dag där jag, redo för en utekväll, har använt Totally Black över nästan hela ögonlocket och upp i ögongloben.

Lina var räddaren och lånade ut den varje kväll eftersom jag klantigt nog glömde allt mitt smink hemma. Skuggan satt lika bra när jag kom hem på morgnarna som strax efter att jag applicerat den 10 timmar tidigare. Två tummar upp!


Jag hittade ingen bild på just Totally Black men så här ser förpackningen ut.

TIPS: Släng applikatorn som medföljer och investera i bra penslar istället. Kom ihåg att motför vad många kanske tror så måste de faktiskt inte alls kosta multum för att vara bra.





Kommentarer
Postat av: sanna

snälla kan du inte göra en tutorial på hur man får snygga bryn? dina ögonbryn är GORGEOUS!!

2010-02-21 @ 15:31:48
Postat av: zara/nä

den kanske man skulle prova!

2010-02-22 @ 08:47:07
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Jenna

fan va fin du är och ditt hår e vackert :)

2010-03-06 @ 19:52:22
URL: http://jenniferelisabethandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0