Quote of the Day




Truth of the day. Min dator dog inatt och om den någonsin går att starta igen verkar just nu inte troligt. Jag ska i alla fall åka in till Västerås imorgon och försöka få reda på felet. Håller tummarna att alla bilder från de senaste dagarna går att rädda. Jag hade inte hunnit föra över bilderna från i onsdags (fotograferingen) till min externa hårddisk och blir inte alls glad om de försvinner.

Men är jag förvånad över att det här hände?... Nej. Vad förväntade jag mig? Att det faktiskt skulle fungera bättre med ett nytt internet? Haha. Ja, jag får låta bitter... för nu är det faktiskt synd om mig.

Är hemma hos Lina just nu och ska strax äta. Efter det ska vi skynda oss uppför gatan och besöka den lilla biografen som jag inte varit i sedan vi lyssnade på ett tal om förintelsen i högstadiet. Det blir bio med andra ord. Mysigt!

Kvällen till ära slängde jag på mig ett blått linne eftersom jag slår vad om att jag - precis som Lina - kommer att vilja se ut som de blåa varelserna i AVATAR vid filmens slut. ;) Haha.. Hoppas ni har en mysig kväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0