3/2/2010

"Idag är det Onsdag och jag håller just nu på att packa en stor bag med smink, smycken och ombyte. Jag ska hem till Lina och ta en massa bilder igen så här sitter jag med full kvällsmakeup mitt på förmiddagen. Idag gör även mamma oss sällskap så det blir både enskilda-, syskon- och familjebilder. Alltid kul att ha. Kan visa några imorgon!

Jag ska hinna sminka mamma och ta några bilder innan dagsljuset försvinner så jag borde röra på mig nu. Har förresten tänkt visa några Valentine's Day-looker inom de närmaste dagarna. Rosa, rött och andra varma färger som passar dagen till ära. Något speciellt "inom ämnet" som ni vill se eller ha tips om?"


Igår



Varför blev detta aldrig publicerat? Snuddade jag bara vid "Spara & publicera"-knappen innan jag stack iväg imorse?...... Irriterande. Men never mind.. Vi hade i alla fall kul och tog massor av bilder och njöt av god mat innan vi åkte hem.

Jag är helt slut efter dagen men har några saker jag måste fixa innan jag kan ge efter för mina trötta ögon och få lite sömn. Beställa bilder är först upp! Förresten så bokade Lina & jag tågbiljetter till Göteborg idag. Till TH konserten i Mars. Det blir som vi hoppades - vi stannar över helgen! Wohooo!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Blir spännande att se bilderna :D Och jag bokade också tåg till Götet igår :D Fifan, inte långt kvar nu!

2010-02-04 @ 17:37:10
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh vad roligt att ni ska stanna över helgen.. :D

ska ni vara i Göteborg eller Partille då? :)

2010-02-07 @ 12:54:44
URL: http://killuadusk.blogspot.com
Postat av: Cassandra

Oh vad fint du sminkar :) Super duktig!

2010-02-07 @ 15:31:02
URL: http://caarnberg.blogspot.com/
Postat av: Carro

Vacker! Du sminkar dig alltid lika fint och stilrent. Vad är det för foundation/puder du använder? :)

2010-02-08 @ 02:51:56
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0