Purple summer flower



Trots att den underbara julen närmar sig och sommaren är långt härifrån så har jag börjat längta lite - om inte för att kunna vara ute från morgon till sen natt utan att frysa, kunna njuta av fint väder i gräset och att grilla med vänner så för alla fina, fräscha sommarsminkningar jag vill prova. En av läpprodukterna jag fick hem för någon vecka sedan har en jättefin orangebaserad röd färg och kommer att bli otroligt fin till solbränd hy. Can't wait to try it out.

Bilden: I got a little carried away på just sommartemat och photoshopade håret (väldigt slarvigt) när jag förra månaden inspirerades av en sommarfestival bland hippies på 70-talet. Medan jag satt och provade färg efter färg så slog det mig att den färg jag passade minst i var den färg jag har just nu i verkligheten. Haha.. Min kalla, askblonda ton har återigen tynat bort och kvar finns en varmare hö-aktig färg (som alltid kommer efter ett tag). Kan inte riktigt bestämma om den skiftar i gult eller grönt men en sak är säker;  dags att besöka frisören!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0