Photos from the weekend













Jag är tillbaka från Sandviken och har haft en superhelg. Festen i lördags blev mer än lyckad och igår så njöt vi av sommarvädret tillsammans alla syskonen, deras respektive, my dear mom och min brors goa döttrar. De är så härliga båda två.

Nu ser jag fram emot salsakvällen i Uppsala som jag, Lina och vår äldsta syster planerat. Jag har själv aldrig dansat salsa innan men som tur är så finns det tydligen två killar på klubben som lär ut grunderna i början av kvällen så lite ska jag nog lyckas lära mig innan natten är över. Fingers crossed!


Kommentarer
Postat av: Mariam

Gah, behöver kladdkaka och hallon NU! Mums

2010-08-17 @ 18:55:59
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0