Photo editing

Igår satt jag och redigerade bilder på mina fina små brorsdöttrar i stort sett hela dagen och håller just nu på att redigera de sista och hoppas på att hinna maila iväg dem innan dagen är slut. (Vem kunde tro att det skulle ta sån tid?) Ska försöka få iväg några mail med bilder till storesystrarna, min moster, Ida och finally de sista bilderna från Milano till Essi & Rebecka också. Jaaa jag vet.. Det är på tiden!

Busy day här med andra ord. Vill hinna få klart det här så fort som möjligt nu för om en timme ska jag in till Västerås för att hämta upp Lina & Max från flygbussen. They're back! Hon ringde från Amsterdam för några timmar sedan för att berätta att hon var inne i en River Island-butik. Gissa om jag blev avis. "Ida.. Skorna.. De är sjuka! Du skulle DÖ!.." Haha..


Har förresten uppdaterat det här inlägget med en till bild på loggorna. Hey Mickey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du har skaffat körkort nu? :)

2010-08-31 @ 19:34:04
Postat av: IDA

Nej jag åkte in tillsammans med min mamma igår. Satsar på att få mitt eget under 2011. :)

2010-08-31 @ 20:49:59
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0