Yesterday's thoughts + pictures





Håller på att välja kläder som ska med till Italien och ska snart äta mat, ville bara uppdatera och säga att jag hade en mycket bra dag igår och hoppas att den också varit minst lika bra för er alla. Nej, tjejerna var inte så kamerakära som jag hoppats så det blev inte mycket bilder alls men däremot småplaneringar om grillkvällar i sommar på hennes altan och jag som alltid har en tendens att bli överdrivet exalterad för minsta lilla ser såklart fram emot de kommande sommarkvällarna med vänner väldigt mycket.

Jag firade som sagt min vän Lina som fyllde 21 igår och det är så kul att se någon man känt från "fjortis-stadiet" (där har väl de flesta varit?) komma in i rollen som husfru och trots att hon nog alltid varit den mognare av oss så känns det ändå lite konstigt (men kul såklart!) att hon nu bor i ett stort, eget hus. Hon om någon är mogen för det men vem vet, om några år ploppar det kanske ut en liten unge och då blir den där lilla tjejen jag känt halva mitt liv en fullt vuxen människa med familj. :) Kan ju inte låta bli att undra när jag själv kommer att stadga mig så där. Som den människa jag är idag - med alla saker jag vill göra innan - så blir det inte än på många år... Men vem vet... Kanske står Mr. Right där framför mig snart och får mig att ändra mina livsplaner totalt. Kanske kommer det där ögonblicket "where life as I know it  ends" tidigare än väntat. Livet är fullt av överraskningar så det enda rätta man egentligen kan göra är att njuta av varje stund som "den man är just nu".

Kommentarer
Postat av: niki

you're gorgeous ♥

2010-04-09 @ 15:11:35
URL: http://darksideofthesun.blog.cz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0