Svar på missade kommentarer

Jag har märkt att jag missar kommentarer ibland så jag vill bara säga lite snabbt så ni vet att om jag inte svarar på kommentarer så är det för att jag inte sett dem. Svarar såklart annars på allt. (Well almost everything.) Såg att jag missat två så tänkte nu svara på dem här istället utifall ni inte går tillbaka och tittar i inlägget ni kommenterade.

Sanna: Nej jag tycker det är jättesvårt att sminka över dem så att det ser fräscht och fint ut.. och speciellt om de är torra som mina ofta är. Det som dock ger mig bäst täckning och det mest varaktiga resultatet är om jag först använder Make Up Store's Cover All Mix och sedan "låser fast" det med ett transparant puder (och då menar jag inte den ljusaste hudfärgade nyansen utan verkligen ett transparent, genomskinligt puder). Såna där tunna, mer flytande täckstift funkar inte på mig.. Så ifall du använder ett sånt så kanske du skulle prova Cover All Mix eller något liknande, något som är ungefär lika tjockt?

Förresten så har jag inte märkt skillnad med tabletterna jag äter än heller. Är så jäkla slarvig så jag vill låta det gå ett tag till men säger till om jag märker att det blir bättre eller sämre. :)


Och till den anonyma kommentaren om var jackan jag hade i Milano kommer ifrån: den är från Gina Tricot! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0