Excited about tomorrow

Packningen är så gott som färdig och måste nu bara ladda mobil och kamera så jag kan knäppa massor av bilder de kommande dagarna. Jag som även såg fram emot att kunna inviga mina gladiatorsandaler i varma och soliga Milano blev lite besviken igår när jag såg att det förmodligen kommer att regna båda dagarna vi är där men med rätt sällskap blir allt roligt och mitt är ju alldeles toppen så jag tvivlar starkt på att vädret kommer att kunna förstöra vår resa. Det ska bli så kul!

Imorgon eftermiddag tar jag och Lina tåget till Stockholm där vi ska umgås med
härliga Carolin innan vi åker vidare till Italien på Måndag. Vi hade tänkt sätta oss någonstans på stan ett tag och äta innan vi åker hem till henne och sover några timmar och det ser jag fram emot. Har inte träffat henne på länge nu. Runt 05.00 på Måndag morgon möter vi Rebecka och Essi vid flygbussen och sedan bär det av. I am beyond excited!


Jag, Essi och Rebecka i Jäähalli/Icehall (Helsingfors, Finland) den 7:e mars.

Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Ha det så jävla bäst nu! :D Och njut som fan. Hälsa Rebecka och Essi! :D

2010-04-11 @ 15:29:41
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Here we go again :). Jag hör av mig när vi är på väg till stan.

2010-04-11 @ 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0