DUOMO



Här en en kort video från Milano som Lina spelade in när vi stod utanför Duomo. En okänd kille röck tag i min hand och la i frön vilket resulterade i att ett tiotal fåglar kom flygandes och satte sig över hela min arm.

Jag ångrade verkligen att jag gav kameran till honom så fort jag gjort det vilket komiskt nog syns i videon. Jag ser ut som ett oroligt frågetecken samtidigt som jag flyttar mig närmare honom för att kunna hinna slänga mig över honom ifall han får för sig att springa iväg med den. Haha.... Lägg märke till att jag aldrig tar ner handen. Bra av Lina att börja snacka svenska med någon som knappt förstår engelska också. Haha!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: OH YES :D

2010-04-28 @ 21:32:41
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: majs

kan inte du ha en frågestund igen? :)

2010-04-28 @ 21:55:21
Postat av: IDA

Majs: Tycker du?.. Mja, kanske det. :) Tror inte att det finns så mycket som folk vill veta men jag förväntar mig ju inte heller mycket så det kanske vore en idé. I början av nästa vecka isåfall!

2010-04-29 @ 15:46:58
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Bea

Ja frågestund vore najs! :D

2010-04-29 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0