Bildbomb: En dag i Milano (13.04.2010)


Morgonsolen över gatan utanför vårt hotell när vi precis klivit upp.






Ready to go!




Min första reaktion när fåglarna satte sig i min hand var chock. Något som klart och tydligt syns på bilden... Haha!

















Lunch i skuggan på en uteservering. Provade äkta italiensk pasta för första gången och det var förmodligen den godaste jag smakat. Just like I expected. Till efterrätt blev det glass!


Essi och Rebecka joinade oss lagom till efterrätten.


På väg tillbaka till Duomo och gallerian brevid. (Synd att bilden är så grå - fattar inte hur jag får bort det.... Help?)


Lina!.. Jag lyckades nästan med en sån där miniatyrbild! (Fäst blicken på folkmassan nedanför katedralen.... Jo du, I almost did it there!)














Essi och jag (där bakom) på tidningsjakt.






Jag hade ju oturligt nog glömt namnet på ringmarknaden jag ville besöka men hittade istället en annan som hade två stånd med de snyggaste ringarna jag någonsin sett. (Det fanns många fler smyckesstånd men det var två jag verkligen fastnade för.) Mina sista pengar gick dock till make up men spana in den här som ligger precis utanför tågstationen i Milano om ni har vägarna förbi.




Kommentarer
Postat av: Malin

ser ju rätt underbart ut!



jaja, sno på bara!

tycker bara de e kul att få se vad andra väljer för låtar :)

2010-04-30 @ 01:53:18
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: hah ja ^^



asmysiga bilder.

2010-04-30 @ 12:04:58
URL: http://soautomatic.blogg.se/
Postat av: Bea

Vart kommer skorna ifrån som du hade på bilderna?

As snygga! :D

2010-04-30 @ 12:41:49
Postat av: IDA

De är köpta på H&M förra året och är egentligen min systers men hon hälsar "Tack!". :)

2010-04-30 @ 14:43:32
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: S A R A

En stad jag måste besöka! =)

2010-05-03 @ 22:13:44
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0